Pár napja számoltunk be róla, hogy az Electronic Arts előfizetéses játékgyűjteménye milyen csábító akcióval várja az új belépőket, hiszen március elejéig - az összes platformon - pár száz forintért cserébe egy hónapon keresztül belekóstolhatunk a vállalat kínálatába. Ennek köszönhetően olyan címekkel játszhatnak az érdeklődők, mint a Star War Jedi: Fallen Order, a FIFA 20 vagy éppen a Titanfall 2.
Az EA Play tavaly óta már nemcsak magában, hanem az Xbox Game Passs Ultimate részeként (a PC-s Game Passosoknak egy kicsit még várniuk kell rá) és Steamen is elérhető, amik jótékony hatással voltak a felhasználóbázisra is.
Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója a befektetőknek mondta el, hogy 2020 decemberének végéig a szolgáltatás csaknem 13 millió előfizetővel büszkélkedhetett. 2020 szeptemberében a felhasználók számát még csak 6,5 millióra tették, vagyis a bázis nagyjából megduplázódott, mindösszesen három hónap leforgása alatt.
Ahogyan arra a VG247 is rámutatott, korábban még 18 hónapra volt szükség ahhoz, hogy 3,5 millióról elérjék a 6,5 millió előfizetőt, szóval az EA Play kiterjesztése megtette a hatását. A bővítés pedig még nem ért véget, mivel Wilson szavai alapján eltökélt szándékuk, hogy a felhőszolgáltatás a jövőben szerves része legyen a játékiparnak.