Március 31-ével lezárult a Take-Two Interactive 2023-as pénzügyi éve, melynek során 5,3 milliárd dolláros bevételt könyvelhetett el, és természetesen nemcsak a jövőbeli tervekről esett szó, hanem azt is megtudhattuk, miként teljesítenek a kiadó egyes játékai, valamint a franchise-ok, amelyeknek a részei.
Cseppet sem meglepő módon a Grand Theft Auto számít a vállalat koronaékszerének, a szériából már több mint 400 millió példány talált gazdára. Tavaly decemberben még "csak" 395 millióról számolhatott be Strauss Zelnick CEO a részvényeseknek, vagyis folyamatos a növekedés, ami azért is lenyűgöző eredmény, mert a portokat és remastereket leszámítva 2013 óta nem bővült a franchise. Az ötmilliós növekmény a GTA V-nek köszönhető, amelynek példányszáma 175 millióról 180 millió fölé ugrott, és a cég szerint mind darabszám, mind bevétel tekintetében az elmúlt 10 év legjobban fogyó játéka az Egyesült Államokban.
Szintén meggyőzően szerepel a kasszáknál az NBA 2K széria, amelynek összeladásai három hónap alatt 130 millióról 135 millióra emelkedtek, amiből a tavalyi NBA 2K23 11 millióval vette ki a részét, ez a franchise-on belül új csúcsnak számít. A kiadó egyúttal arra is emlékeztetett, hogy az NBA Live évekkel ezelőtti kipontozódásával konkurens nélkül maradt sorozat a legsikeresebb kosaras játék az Egyesült Államokban, akár a darabszámot, akár a bevételt nézzük.
Csökkenő sorrendben haladva a Borderlands következik, amelynek a legutóbbi negyedév során 2 millió példánnyal sikerült növelnie eladásait, így most már benézett 80 millió fölé. Változatlanul a második rész viszi a prímet 27 millió példánnyal, de a Borderlands is 17 milliónál jár már.
Noha csak mindössze két játékot számlál, a Red Dead Redemption széria (a Red Dead Revolvert nem vették figyelembe) így sem sokkal marad el a Borderlandstől, ráadásul gyorsabb ütemben is növekszik. Három hónap alatt 70 millióról 75 millióra emelkedett az értékesített példányok száma, amiből 53 milliót tesz ki a Red Dead Redemption 2. Utóbbi a Take-Two szerint az elmúlt öt év második legsikeresebb játéka az Egyesült Államokban, pusztán a bevételeket nézve.
Nem feledkezett meg a kiadó a Sid Meier's Civilization, valamint a BioShock sorozatokról sem, az előbbi összeladásai 2 millió példánnyal gyarapodtak, minek következtében már 67 millió dollárnál tart, míg a tavaly december végén még 41 milliónál tartott immersive sim széria részeiből további egymillió talált gazdára.