Tényleg olyan érzésünk van, mintha a Sony azt hitte volna, hogy az internet népe vele nevet, nem pedig rajta, amiért olyan ingatag alapokra akarja építeni saját filmes univerzumát, mint a Venom 2: Vérontót is jócskán alulmúló Morbius. Egy internet nélküli világban az április 1-jén bemutatott Marvel-filmre minden bizonnyal csak a jól megérdemelt feledés várt volna rövid és meglehetősen csalódást keltő mozis pályafutása után, ehelyett mémmé vált, és rengetegen kezdték el minden lehetséges módon és platformon lejátszani.
Az új keletű érdeklődést látva a Sony is felugrott a filmből származó idézet ihlette "It's Morbin' Time!" vonatra, tehát ismét moziba küldte a Morbiust. Ezen a hétvégén ezernél is több vásznon kezdték újra vetíteni az Egyesült Államokban, ami elég jelentős szám, hiszen a legnagyobb blockbusteraspiránsok szoktak 3-4 ezer vásznon debütálni.
Ehhez képest a Morbius második mozis köre siralmasabban nem is indulhatott volna, a pénteki vetítések során alig 85 ezer dollárt kapart össze - írta meg a Forbes. Ennek tükrében a teljes hétvégére sem jósolnak számára nagyobb bevételt 280 ezer dollárnál, amivel az aktuális Top 20-as lista utolsó helyére férne be, ha a vásznankénti átlagot (270 dollár) vennénk figyelembe. 13 dolláros jegyárral számolva ez azt jelenti, hogy 19-20 főnél többen nem ülnek be egy-egy vetítésre.
Valószínűleg nem az volt a Sony szándéka, hogy ismét gunyoros közösségi médiás posztok céltáblájává váljon a film, de bizonyos tekintetben tényleg nem semmi, amit a Morbius elért. Viszonylag kevés olyan filmet tudunk felsorolni az elmúlt évszázad terméséből, amelyik kétszer is megbukott a mozikban. Ez is egyfajta dicsőség, még ha kétes is.