Várható, hogy nem lesz annyira sikeres a Sucker Punch szamurájos játéka, mint a The Last of Us Part 2, de nem is ez a cél. Egy új IP eleve mindig a bejáratott franchise-oknál szerényebben teljesít, ráadásul a Ghost of Tsushima témája sem tud megszólítani annyi játékost, amennyit Ellie kalandja vagy a Sony eddigi legnagyobb példányszámban eladott, saját kiadású játéka, a Spider-Man tudott.
A briteknél a Tsushima dobozosan 7%-kal jobban fogyott megjelenése hetében, mint a tavalyi Days Gone, és négyszer annyit adtak el belőle, mint a második helyre befutó Paper Mario: The Origami Kingből, ami egyébként jobban kezdett, mint az előző két Paper Mario játék, a Color Splash és a Sticker Star együttvéve, és ezzel a franchise legjobb startját produkálta. A switches játékok esetében még mindig az átlagnál többen döntenek a dobozos változat mellett, így pedig még szebb a bizonyára digitálisan is kelendő Tsushima nyitása.
A lista további részében minimális a mozgolódás, a GTA V és a Minecraft switches változata helyet cseréltek a sorrendet tekintve, a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy egy kicsit feljebb ugrott, a Luigi's Mansion 3 meg egy kicsit lejjebb zuhant.
- Ghost of Tsushima
- Paper Mario: The Origami King
- F1 2020
- Animal Crossing: New Horizons
- The Last of Us Part II
- Mario Kart 8: Deluxe
- Grand Theft Auto V
- Minecraft (Switch)
- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
- Luigi's Mansion 3