Noha programozóként, játéktervezőként és producerként két évtizedet húzott le a Rockstar Gamesnél, valamint annak jogelődjénél, a DMA Design-nál, Leslie Benzies nem olyan körülmények között távozott a vállalattól, mint amilyenek a Grand Theft Auto sikerében játszott szerepe miatt megillették volna. A pereskedéssel zárult búcsút követően több céget is alapított, amelyek közül az amerikai és kínai befektetők által támogatott Build a Rocket Boy Gamesre irányult a legtöbb figyelem.
Az eredetileg Royal Circus Games néven futott stúdió központja a skóciai Edinburgh-ban található, de rendelkezik irodákkal Franciaországban és Budapesten is. Ezeken a helyszíneken két ígéretes projekt is formálódik: az Everywhere egy Unreal Engine 5-ös alapokra épülő, az alkotást és a kreativitást előtérbe helyező közösségi tér, míg a MindsEye egy tradicionális, AAA költségvetésű akció-kaland, ami az Everywhere-en belül kap majd helyet.
A jelek szerint ezek megvalósításához az eddiginél kisebb személyi állomány is elég, mivel a NetEase-t is a befektetői közt tudó cég leépítést jelentett be annak ellenére, hogy az év elején 110 millió dollárnyi tőkeinjekcióhoz jutott. A PCGamesN úgy tudja, hogy február 19-én tájékoztatta a vezetés arról mindhárom iroda alkalmazottait, hogy karcsúsításra számíthatnak, elsősorban a kiadói, a minőség-ellenőrzési, valamint a művészeti csapatok érintettek.
A híreket később megerősítette Build a Rocket Games közleménye, mely szerint a vállalat komoly haladást ért el termékei fejlesztése során, ám most változtatásokra van szükség, hogy azzá az agilisebb stúdióvá tudjon válni, amely megfelel a projektek által támasztott igényeknek. Ezért tehát bár nehéz a döntés, számos munkatársnak mennie kell. A folyamat jelenleg is tart, és együttműködnek az érintettekkel, hogy segítsék őket ezekben a nehéz időkben.