Az elmúlt évben komoly hullámvölgybe navigálta magát a Guillemot testvérek által alapított francia kiadó, mely a gyatra pénzügyi eredmények tükrében arra kényszerült, hogy több projektet beszántson, miközben más fejlesztések, mint a Beyond Good & Evil 2, a Prince of Persia: The Sands of Time remake-je, valamint a Skull & Bones már időtlen idők óta húzódnak. Az utóbbinak többszöri halasztást követően március 9-n kellett volna vitorlát bontania, ám a Ubisoft januárban újabb csúszást jelentett be.
Premierdátumot azóta sem kaptunk, ám a vállalat legújabb tervei szerint az egyedül és multiban is játszható csendes-óceáni kalózkaland legkésőbb 2024. március 31-ig, az aktuális pénzügyi év végéig megjelenik. Sőt az addig hátralévő 10 és fél hónap folyamán elvileg megkapjuk az Assassin's Creed Mirage-t, az Avatar: Frontiers of Pandorát, a Rainbow Six Mobile-t, a The Division Resurgence-t, a The Crew Motorfestet az XDefiantet, valamint még egy játékot, amire nagy címként hivatkozik a Ubisoft. A Kotaku újságírója, Ethan Gach úgy véli, ez a Snowdrop motoros Star Wars játék lehet.
Bizonyára jóval okosabbak leszünk majd a június 12-én esedékes Ubisoft Forwardot követően, hiszen annál jobb alkalmat keresve se találhatna a kiadó arra, hogy kiteregesse lapjait, és beharangozza a megjelenési dátumokat, valamint a marketinggépezetet csúcsra járatva beröffentse az előrendeléseket. Aznap vélhetően az is kiderül, hogy csupán találgatott-e, vagy valóban helytállóak a j0nathan nevű youtuber értesülései, aki október 12-ére, egy csütörtöki napra teszi az Assassin's Creed Mirage premierjét.
Mint ismeretes, a Valhalla DLC-jéből kinőtt spin-off csupán egy a számos Assassin's Creed projekt közül, melyeken a Ubisoft pénzügyi jelentése szerint összesen 2000 fejlesztő dolgozik, de a következő években ezt a számot 2800 főre kívánják emelni. Ez a döntés annak a következménye, hogy az Assassin's Creed Valhallának köszönhetően 2007 óta a tavalyi volt a franchise legsikeresebb éve.
Szintén elégedett lehet a Ubisoft az Tom Clancy's Rainbow Six: Siege-dzsel, amellyel a legutóbbi negyedévben 30 százalékkal többet játszott a közösség, mint egy évvel korábban. Ugyanígy emelkedett a Tom Clancy's The Division 2-ben mérhető játékosaktivitás (28 százalékkal), a költések pedig 36 százalékkal. Ami pedig a jövőt illeti, az XDefiant zárt bétáját sikeresnek tartják, hiszen több mint egymillióan vettek részt benne, a közösség visszajelzései pozitívak voltak és a streamek nézettsége is jól alakult.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!