Ha minden az eredeti tervek szerint halad, 2020 első negyedévében már játszhattunk volna a Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2-vel, azonban a dolgok úgy alakultak, hogy előbb 2020 végére, majd 2021-re halasztották a megjelenést. A hivatalos indoklás szerint erre a lehető legmagasabb minőség elérése miatt volt szükség.
A háttérben közben a Hardsuit Labs és a Paradox Interactive vezetői azt próbálták kitalálni, hogyan tehetnék hatékonyabbá a munkavégzést, és úgy látták, ehhez szükség van két kulcsfontosságú személy elbocsátására. Az egyik a vezető író Brian Mitsoda, aki az eredeti Bloodlinest is írta, a másik pedig a kreatív vezető Ka'ai Cluney. Utóbbi helyét Alexandre Mandryka fogja átvenni, aki több mint 20 éve van a szakmában, és korábban az Assassin's Creed, a Warhammer 40,000 és a Far Cry franchise-okon dolgozott. Azt még nem tudni, előbbit ki váltja.
Mitsoda a Rock, Paper, Shotgunnak azt nyilatkozta, nagyon meglepődött a felettesei döntésén, hiszen a kezdetek óta, öt éve dolgozik a projekten, és soha nem utalt rá semmi, hogy rosszul végzi a dolgát. Csalódott és dühös, mert szerinte a csúszásokat nem a narratíváért felelős részleg okozta, és nem ültek le vele beszélgetni, mielőtt meghozták ezt a döntést.