Az elmúlt hónapok során rengetegszer előkerültek a mikrotranzakciók és a loot boxok, ugyanis egyre több játékosnak van elege néhány stúdió pénzszerzési módjából. Azonban a jelek szerint ez nem mindenhol van így.
Úgy tűnik, hogy a tőlünk keletebbre élő játékosokat nem igazán zavarja, ha játék közben ki kell nyitniuk a pénztárcájukat az előrehaladás reményében. A különféle elemzésekkel foglalkozó IHS Markit egyik munkatársa, Piers Harding-Rolls nemrég egy interjúban beszélt arról, hogy a PC és az internetkávézókban vásárolt játékidő a tradicionális felállás az olyan ázsiai országokban, mint például Dél-Korea vagy Kína.
Valószínűleg emiatt van, hogy az ottani játékosok mondhatni már hozzászoktak ehhez a modellhez, így nem is igazán zavarja őket, ha egy ingyenes játék tele van mikrotranzakciókkal.
Nektek mi a véleményetek a játékbeli vásárlásokról?