Ugyan ma már közel sem lehet olyan könnyen olyan sok pénzt egy játék készítésére összekalapozni, mint néhány évvel ezelőtt, a közösségi finanszírozás még mindig a legjobb megoldás sok fejlesztő számára. Az ágazat egyik legnagyobbjának számító Kickstarter új eszközt ad az alkotók kezébe, amivel a folyamatosan zajló projektjeikhez szerezhetnek támogatást.
Míg a Kickstarteren egy konkrét projekthez gyűjthetnek pénzt a kreatív szellemű művészek vagy vállalkozók, a Drip a folyamatos támogatásról szól, így egy havonta átutalásra kerülő összeget ajánlhatunk fel. A Kickstarter üzemeltetői a modell piacvezetőjéhez, a Patreonhoz hasonlóan megadják az eszközöket, hogy a támogatók különleges jutalmakban vagy korai hozzáférésben részesüljenek, akár különböző támogatási sávok szerint. Egyet azért a már bejáratott platformjuk tulajdonságai közül is átemelek - amellett, hogy a felhasználói fiókok már most működnek a Dripen is -, minden projekt indulásakor lesz egy 7-30 napig tartó alapító fázis.
Ez alatt a Kickstarterhez hasonlóan egy konkrét célösszeget próbálhatnak meg elérni (igaz nem veszítik el a támogatást, ha nem érik el), így az ottani kampányokhoz hasonló izgatottságot generálhatnak a rajongóik körében. A támogatók számára már most szabadon használható a Drip, az alkotók viszont egyelőre csak meghívásos alapon kerülhetnek be. A folyamatos támogatás egyébként annyira nem passzol a játékfejlesztés folyamatához, de egy-két stúdió talán a megjelenés utáni támogatás biztosítására, vagy egy másfajta kreatív modellben fel tudja majd használni.