Hirdetés

Jövőre érezzük majd igazán, milyen gondokat okozott a koronavírus a játékiparban

|

Phil Spencer szerint az idei megjelenések miatt nem kell aggódnunk, de 2021 egy érdekes év lehet.

Hirdetés

A legtöbb játék évekig készül, a nagy költségvetésű projekteknél sokszor már csak hibákat javítanak a megjelenés előtti hónapokban, azt meg otthonról is el lehet intézni. Vannak azonban olyan, a fejlesztés során korábban elvégzendő feladatok, amikhez személyes jelelét szükséges: ilyen például a mo-cap, avagy a karakterek mozdulatainak, arcmozgásának rögzítése.

Hirdetés

Az Xbox fejese, Phil Spencer szerint az, hogy a COVID-19 miatt most állnak az ilyen jellegű munkálatok, 2021 elején fogja éreztetni először a hatását. A Business Insidernek adott interjújában elmondta, a mo-cap teljesen leállt, de akinek csak a textúrákat és a látványt kell javítania, jobb helyzetben van. Hozzátette, a nagyzenekaros hangfelvételekkel sem lehet most haladni, és valószínűleg a sportjátékokat is jelentősen érinteni fogja a jelenlegi helyzet, bár azok mindig az év végén, augusztus-szeptember környékén érkeznek.

Mindenesetre nem várható csúszás sem az új generációs konzolok, sem az azokkal startoló játékok esetében, ahogy valószínűleg a Marvel's Avengers és a Cyberpunk 2077 sem késik többet, mint amennyit most. Érdeklődve figyeljük a fejleményeket, de készülhetünk arra, hogy 2021 eleje még kevésbé lesz eseménydús, mint az idei év első hónapjai.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)