Az, hogy az EA az Originals program keretében felkarolt pár független játékfejlesztőt, az egyik legjobb dolog, ami a játékiparban történt. Enélkül valószínűleg nem kapott volna megfelelő figyelmet az Unravel és az A Way Out sem, nem játszhatnánk az Unravel Two-val, vagy nem várhatnánk a Sea of Solitude-ot.
Az EA viszont saját költségén tolta a játékokat. Az együttműködésről a Hazelight fejese, Josef Fares (akiről a The Game Awards óta tudjuk, hogy nem fogja vissza magát) korábban is pozitívan nyilatkozott, és egy interjúban ismét elmondta, kiváló támogatást kapott a kiadótól. Hozzátette azért, hogy mindegy, milyen kiadóval állapodik meg, csak az a lényeg, hogy a gazdasági részbe beleszólhatnak, az elképzelésekbe nem. Az EA-nél ezt tiszteletben tartják, úgyhogy a partnerség a következő játék esetében is fennáll.
A projektről egyébként annyit tudni, hogy jövő hónapban kezdik el teljes erővel készíteni, de még évekig nem hallunk róla. Nagyobb és hosszabb lesz az A Way Outnál, de nem csak azért, hogy ezt el lehessen róla mondani.
"A következő játékunk hosszabb lesz az A Way Outnál, de ennek kizárólag az az oka, hogy így van értelme. A fejlesztőknek arra kell koncentrálnia, hogy a legjobb játékot készítsék el, nem pedig négyzeteket pipálgatni. Ez egyébként a játékosokra és a kritikusokra is vonatkozik. Miért beszélünk újrajátszhatóságról, amikor igazából senki nem fejezi be a játékokat? Nincs értelme."
Elmondta még, hogy az A Way Outon a játékosok nagyjából fele jutott végig. Szerintünk ez nagy hiba, mindenképp érdemes befejezni, higgyétek el.