Nagyot megy most a Rockstar Games: a tragikusan rossz Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition után jóformán nulla energiabefektetéssel újra kiadta a legújabb konzolokon is pusztán 30 fps-sel futó Red Dead Redemptiont, és a kettő között mindent megtett azért, hogy egyes, egyébként tisztességesen játszó modderek megbánják, hogy a Grand Theft Auto V-höz nyúltak. Érdemi javulás a mérlegen a Grand Theft Auto VI-ig várhatóan nem lesz, érdeklődve várjuk, azt sikerül-e összehozni, vagy valahogyan azzal is csalódást fognak-e okozni.
Valahol mókás, valahol elszomorító, hogy a Rockstar néhány hivatalos, a Steamen megvásárolható PC-s játékának problémáit másolásvédelmi megoldások okozták, méghozzá azért, mert a játékok rendszere kalózverziónak érzékeli a hivatalos kiadást - nem alaptalanul.
Erre egy youtuber, Vadim M világított rá, aki a Manhuntban, a Max Payne 2-ben és a már nem kapható Midnight Club II-ben is felfedezte a kalózverzió kódjait. A Manhuntnál a SecuROM DRM dolgozott, amit a Razor 1911 tört fel, és máig nem derült ki, hogy a Steamen is crackelt változat van - a Max Payne 2 esetében hamar észrevették a játékosok, ott a kiadó kapkodva próbálta a nyomokat eltűntetni még 2010-ben, viszont ennek eredményeképp a játék most nem teljesen kompatibilis a Windows frissebb verzióival. A Manhunt modok nélkül szintén nem volt játszható az elmúlt 13 évben.
A Rockstar csapata még nem reagált erre, őket ismerve nem is fognak, legfeljebb kiadnak valami patchet azt állítva, hogy kompatibilitási problémák voltak, de már megoldották őket. Mi végülis azzal is jól járunk.