A Playboy és kapcsolódó márkák tulajdonosa, vagyis a PLBY Group elutasította Cooper Hefner, a Playboy alapítója, Hugh Hefner fia által tett, több mint 100 millió dolláros felvásárlási ajánlatot. Hefner tőkealapja, a Hefner Capital, készpénzben 100 millió dollárt és a létrejövő új entitásban 10%-os részesedést kínált volna a Playboy márka eszközeiért.
A PLBY Group vezérigazgatója, Ben Kohn, szerint az ajánlat jelentősen alábecsüli a Playboy értékét, és nem szolgálná a részvényesek hosszú távú érdekeit.
A PLBY Group jelenlegi stratégiája a Playboy márkára összpontosító "asset-light" modell köré épül, amely szerintük nagyobb értéket teremthet a részvényesek számára hosszútávon. A társaság 2021-ben vált ismét nyilvánosan kereskedhetővé, miután egy SPAC-fúzió révén a tőzsdére lépett. Azóta a vállalat újradefiniálta a Playboy márkát, beleértve a magazin digitális újraindítását, valamint a 2025-ben megjelenő éves nyomtatott kiadás tervét.
2023-ban a PLBY Group több kisebb üzleti egységet is eladott, és jelenleg a Honey Birdette nevű fehérnemű márkájának eladását is tervezi, amelyet 2021-ben 333 millió dollárért vásárolt meg.