A verekedős játékok kedvelői számára ismerősen csenghet Yoshinori Ono neve (páran talán 小野義徳-ként ismerték meg), hiszen 1998 óta dolgozott a Street Fighter sorozaton: először a Street Fighter Alpha 3-on hangmenedzserként (jelentsen ez bármit), majd a Street Fighter IV-től producerként. Közben besegített a Devil May Cry, a Dino Crisis 2, számos Resident Evil, Onimusha, Dead Rising és Monster Hunter játék fejlesztésébe.
2014 óta a Street Fighter volt számára az elsődleges, illetve vezető producerként segített a kevésbé sikeres Marvel vs. Capcom: Infinite megalkotásában. Ma arról posztolt, hogy közel 30 év után elhagyja a céget, de nagyon hálás mindenkinek, akivel együtt dolgozhatott, illetve azoknak a játékosoknak is, akik támogatták a Street Fighter sikerét. A jövőben is érdeklődve figyeli majd, az új generáció hogyan viszi tovább a márkát.
— Yoshinori Ono (@Yoshi_OnoChin) August 9, 2020
Nem mondta el, hol fog dolgozni, ahogy azt sem, pontosan miért megy el, de a VGC értesülései szerint belső konfliktus állhat a háttérben: nem értett egyet azzal, amilyen irányba kollégái vitték volna a franchise-t. Érdeklődve várjuk, milyen változást eredményez ez a Street Fighter játékok esetében, és kiket fog sikerhez segíteni Ono a továbbiakban.