Hirdetés

Az Unreal Tournament fejlesztőinek köszönhetjük a Fortnite: Battle Royale-t

|

Mivel az Epic Fortnite-os csapata a Save the World tökéletesítésén fáradozott, segítség kellett. Az UT-sek két hónap alatt összehozták napjaink egyik legsikeresebb játékát.

Hirdetés

Nem volt rövid menet a Fortnite elkészítése. 2011-ben leplezték le, akkor még csak egy trailer meg néhány ötlet volt, és hat év kellett, hogy az ötletből játék szülessen.

Hirdetés

A Fortnite PvE módja, a Save the World 2017. július 21-én jelent meg, és az Epic azonnal el kellett dolgozni a PvP módon is. Szeptember 26-án debütálhatott a Battle Royale, de csak azért, mert az Unreal Tournament csapata (aminek egyébként elvileg az új UT-t kellene tökéletesítenie, de gyanúsan nagy a csend körülötte) kéznél volt, és hamar össze tudta dobni a módot.

Eredetileg nem akarták ingyen adni, csak a Save the Worlddel együtt, de két héttel a startot megelőzően úgy döntöttek, mégis legyen free-to-play. Eléggé bejött: népszerűségében lenyomta a PUBG-t, és nagyon szépen termeli a pénzt.

Tekintve, hogy milyen gyorsan elszaporodtak a mobilos PUBG-klónok, nem vagyunk meglepve, hogy egy ilyen játékot nem tart sokáig lefejleszteni. Pláne úgy, hogy az alapok már készenállnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)