Az Annapurna Interactive, az Annapurna Pictures videojátékos részlege teljesen átalakul: az egész csapat, összesen 25 fő, gyakorlatilag egyszerre és egyöntetűen felmondott - jelentette a Bloomberg. Nathan Gary, a volt elnök, közös nyilatkozatában elmondta, hogy a döntés rendkívül nehéz volt, és nem könnyedén hozták meg. A csapat a továbbiakban független céggé válásról tárgyalt Megan Ellisonnal, az Annapurna Pictures alapítójával, azonban Ellison visszalépett a tárgyalásoktól, ami a teljes gárda felmondásához vezetett.
Ellison a Bloombergnek nyilatkozott, hangsúlyozva, hogy a cég továbbra is támogatni fogja fejlesztőit és kiadói partnereit a tranzíció alatt, és elkötelezettek a már folyamatban lévő játékok mellett, valamint az interaktív narratívák filmekkel és színházzal való integrációja mellett.
Hector Sanchez, az Annapurna Interactive új elnöke, állítólag biztosította a fejlesztőket, hogy a projektek folytatódnak, és az új alkalmazottak pótolják a volt csapatot. Ennek eredményeként a Blade Runner 2033: Labyrinth játék, és más projektek továbbra is folytatódhatnak. Ez persze a gyakorlatban igazából nem több egy ígéretnél, és mindannyian tudjuk, nem minden ígéret válik valóra.
Az Annapurna Interactive korábban olyan játékokért felelt, mint a Cocoon, a Neon White, a Twelve Minutes, az Outer Wilds, az Ashen, a Gone Home, a Donut County, a Gorogoa, vagy épp a What Remains of Edith Finch.