Ahelyett, hogy meggondolatlanul fejest ugrott volna a gaming világába, mint a Google, a Netflix csupán a lábujját dugta a vízbe: felvásárlással indított, majd az előfizetéses szolgáltatásába integrált, reklámoktól és mikrotranzakcióktól megszabadított mobiljátékokkal folytatta a kísérletezést. Az első szerzemény az Oxenfree és Afterparty című indie-játékok mögött álló Night School Studio volt tavaly szeptemberben. Az akvizíció során gazdát cserélő összeg nagyságát nem hozták nyilvánosságra. Ezzel szemben nem titok, hogy a március elején bekebelezett Next Games (Stranger Things Puzzle Tales) 65 millió euróért volt hajlandó megadni magát.
Akárcsak az imént említett finn csapat, a frissen megszerzett Boss Fight Entertainment is mobilokra fejleszt, a 2013-ban alapított amerikai stúdió legismertebb alkotása a free-to-play modellben piacra dobott Dungeon Boss. A Netflix Gaming alelnöke, Amir Rahimi által bejelentett megállapodás keretében a BFE önállóan folytatja tevékenységét austini, Seattle-i és alleni stúdióiban.
David Rippy ügyvezető, valamint Bill Jackson és Scott Winsett operatív igazgatók közösen kiadott közleményben örültek a sikeresen nyélbe ütött üzletnek:
"A Boss Fight célja, hogy egyszerű, gyönyörű és szórakoztató élményket nyújtso, bárhol is akanak játszani a játékosok. A Netflix elhatározása, hogy reklámmentes játékokat kínáljon előfizetőinek, nekünk és a hozzánk hasonló játékfejlesztőknek lehetővé teszi, magával ragadó játékmenetet tervezhessünk anélkül, hogy a monetizáció miatt kellene aggódnunk."