A Hellblade: Senua's Sacrifice és a 2018-as God of War nemcsak abban hasonlítanak, hogy mindkettő a skandináv mitológia díszletei között játszódik, hanem a tekintetben is, hogy elképesztően részletes arcanimációkat láthattunk bennük. Ez egyáltalán nem véletlen, hiszen mindkettőben a Cubic Motion ültette át a mocap színészek mimikáját a játékba, munkájukra pedig most az Epic Games vetett szemet.
Nem véletlen, hogy ezt az animációs stúdiót nézte ki magának az Unreal Engine-t is gyártó cég, hiszen a Cubic Motion egy olyan technológiát fejlesztett ki, melynek köszönhetően még élethűbben és természetesebben hatnak a videojátékos karakterek arckifejezései. Erről bárki meggyőződhet, aki akár csak egy jelenetet megnéz a God of Warból, aminél lenyűgözőbb mimikát talán sehol sem láthattunk.
"Az arcanimáció, ami felfedi a az emberi arc kifejezéseinek legkisebb nüanszait is, létfontosságú ahhoz, hogy átkelhessünk egy eddig ismeretlen területen a játékfejlesztésben."
- nyilatkozta az Epic egyik képviselője. Pontosan ezért van szüksége egy ilyen csapatra a cégnek; szeretnék, ha a szakértelmükkel olyan eszközöket adhatnának az Unreal Engine-t használó fejlesztők kezébe, amikkel még hitelesebb animációkra lesznek képesek alkotásaikban.
Emellett biztosították a Cubic Motion tagjait, hogy mindenki folytathatja a már megkezdett munkáit, valamint a csapat befejezheti azokat a projekteket, amelyekre partnereiktől megbízást kaptak. Egy magasabb szintű mimika egészen biztosan sokat hozzáad majd a videojátékok befogadhatóságához, tehát mi csak üdvözölni tudjuk a folyamatot.