Függetlenül attól, hogy ki mit gondol a Fortnite-ról, csak az nem látja, hogy mekkora népszerűségnek örvend az Epic játéka, aki egy barlangban él.
A hirtelen jött sikert meglovagolva a cég beindította saját digitális boltját, de Tim Sweeney, az Epic Games vezérigazgatója szerint sokkal több szerepel a távlati terveik között egy szimpla Steam konkurensnél. A fejlesztők figyelik, hogy milyen közösség mozgató ereje volt annak, hogy egy tényleges Marshmello koncertet rendeztek a játékon belül, vagy hogy hányan követték élőben Ninja és Drake közös játékát, és a Fortnite ezen aspektusából szeretnék a legtöbbet kihozni.
"Azt érezzük, hogy a játékiparban nagy változások indultak el. A Fortnite ezeknek a változásoknak az előfutára. Emberek tömegei játszanak egymással és működnek együtt; de nem csak játszanak, közösséget alkotnak. (...) A Fortnite sok tekintetben már most olyan, mint egy közösségi háló. Az emberek idegenekkel vannak együtt a játékban, de barátokkal játszanak, és a Fortnite a kommunikációjuk alapja."
- mondta Sweeney. Azt persze ő is belátja, hogy a sikerek ellenére sincsrnek még a közelében sem a Google vagy a Facebook méretének, de arra törekszenek, hogy ez megváltozzon. A vállalat nagyja természetesen a Fortnite-on dolgozik, de a cég néhány kísérleti projektbe is belevágott.
Mi nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy az Epic vajon tényleg egy, a játékokat és a a közösségi médiát is megreformáló fejlesztést húz-e elő a tarsolyából vagy 15 évvel a World of Warcraft megjelenése után újra megpróbálják feltalálni az MMO műfaját, amire a fenti állítások nagy része szintén igaz volt.
Ti mit gondoltok?