A Fortnite fejlesztéséért felelős Epic Games kapott egy méretes szégyenfoltot a neve mellé, legalábbis a BBB oldalán. A Better Business Bureau szerint ugyanis a stúdió nem érdemel többet a legalacsonyabb értékelésnél.
Az F osztályzat oka az a 247 panasz, amit felhasználók küldtek be a BBB oldalára. Ezek nagy része visszatérítés megtagadásáról, feltört fiókokról, és jogtalan büntetésekről ír. Hogy ezek mennyire jogosak vagy sem, az természetesen más kérdés, de a posztok mennyisége elég volt ahhoz, hogy a BBB kiértékelje az Epic Games ügyfélszolgálatát, és egy nagy F-fel jutalmazza azt - ez ugyebár a hazai oktatási rendszerben az egyes érdemjegynek felelne meg.
Fontos megjegyezni, hogy bár a Better Business Bureau nevében ott van a hivatal kifejezés, ettől még nem egy hivatalos szervről van szó. Ez a társaság gyakorlatilag non-profit szervezetek hálózata, amelynek célja a cégek és kuncsaftjaik közti viták elsimítása, illetve információnyújtás a fogyasztóknak. Ez elméletben jól hangzik, de gyakorlatban többször megvádolták már a BBB-t azzal, hogy pénzért árulja a jobb osztályzatokat, illetve hivatalos kormányzati szervek is indítottak már eljárást ellene a fura értékelési rendszerük miatt.
Ettől függetlenül az Epic osztályzata marad, amin az sem segít sokat, hogy a stúdió úgy döntött, házon belül oldja meg a panaszokat. A Kotaku közben kapcsolatba lépett az Epic Gamesszel és a stúdió illetékesei nekik is csak annyit nyilatkoztak, hogy a BBB-n felbukkant panaszokat a saját játékostámogatási osztályuknak adták tovább, és ott fogják megoldani őket. Úgy tűnik, hogy az Epicet nem nagyon izgatja a BBB véleménye.