Február 25-i megjelenése óta már több mint 12 millió darabot adtak el az Elden Ringből (ebbe beletartoznak a lemezes és a digitális verziók is), ráadásul csak Japánban 1 millió játék talált gazdára. Minderről maga a kiadó számolt be nemrég. Az eladási adatok március 14-vel bezárólag értendőek.
Hidetaka Miyazaki, a játék rendezője, egyben a FromSoftware elnök-vezérigazgatója úgy fogalmazott, megdöbbentő látni, hogy milyen sokan játszanak az Elden Ringgel, egyúttal szívből jövő köszönetét fejezte ki az egész fejlesztőcsapat nevében.
A számok tényleg lenyűgözőek. Összehasonlításként a Sekiro: Shadows Die Twice-ból kétmillió fogyott a megjelenést követő első 10 napban, a 2015-ös Bloodborne-ból pedig egymillió ment el két hét alatt. Korábban a Dark Souls 3 volt a Bandai Namco leggyorsabban fogyó videojátéka, abból 2016-ban egyetlen hónap alatt hárommillió példányt sikerült eladni.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Erre is köröket vert most az Elden Ring, hiszen alig 3 hét kellett a 12 milliós rekordhoz. Érdemes azt is megjegyezni, hogy a Dark Souls széria esetében csak a teljes trilógiának sikerült összesítve átlépnie a 12 milliós álomhatárt.
Yasuo Miyakawa, a Bandai Namco elnöke azt ígérte, mindent megtesznek azért, hogy az Elden Ring brandet kibővítsék a játékon túl is, és a rajongók mindennapi életének részévé változtassák. Akármit is jelentsen ez a gyakorlatban, nem hangzik rosszul.