A League of Legends: Wild Rift pörgősebb és lazább változata a jól ismert nagytestvérnek. Az iOS-re és Androidra megjelent MOBA két éve érkezett, és azóta is szépen növekszik, maga mögött hagyva az eddigi piacvezetőket.
A Wild Rift elképesztő sikereket ért el a 2022-es év első felében, így a második legtöbbet termelő mobiljátékká vált. Az egyetlen cím, ami képes volt megelőzni, az Arena of Valor volt, ami jóval a Wild Rift előtt jelent meg, és még mindig magánál tartja a mobilos MOBA játékosok jelentős részét.
A Data.ai jelentése szerint a League of Legends: Wild Rift 750 millió dollárt hozott össze a világ minden részéről érkező kifizetéseken keresztül, ami elképesztő összeg.
A legtöbbet termelő régió természetesen Kína volt, amelynek lelkes játékosai egyébként meghétszerezték a játék bevételeit az ottani megjelenés után (nem véletlen, hogy a mobilos Diablót is elsősorban erre a piacra szánták, egészen más a közönség hozzáállása a mobilos mikrotranzakciókhoz, mint a nyugati régiókban, vagy főképp nálunk).
A Wild Riftre egyébként sok veterán League of Legends játékos is átállt, mivel megszerették a mobilos változat prezentációját, a guild rendszert és a folyton változó eseményeket. Ha titeket is érdekel a Wild Rift, akkor megtaláljátok azt a Google Play Store-ban vagy az iOS App Store-ban.