Hirdetés

Az Electronic Arts a matchmakingnél is figyelembe venné, ki mennyit költ?

|

Még 2016-ban jegyzett be a cég egy szabadalmat, mely arról szól, hogyan befolyásolhatja például a pénzköltésre való hajlandóság a matchmakinget.

Hirdetés

Tavaly októberben került elő a másik nagy közönségkedvenc Activision 2015-ös, egész hasonló ötlete, de abban a szabadalomban konkrétabban szerepelt, hogyan akarják költésre bírni a játékosokat.

Hirdetés

Az EA 2016-ban dolgozott ki egy rendszert, mely különböző szempontok szerint válogatta volna össze a játékosokat, figyelembe véve a játékstílust, a sportemberi viselkedést, a skillt, és azt, hogy ki mennyire hajlandó pénzt költeni. Ez utóbbi az, ami egy kicsit ijesztő, de nagyon részletesen nem bontották ki, mit jelent. Lehet, hogy úgy akarnak megvalósítani egy pay-to-win rendszert, hogy akik fizetnek, csak olyanokkal kerülhessenek össze, akik szintén hajlandóak előnyökért pénzt adni? Vagy talán előfordulhatna olyan, hogy aki költ, más áron vehet meg valamit, mint az, aki nem él a mikrotranzakciós lehetőségekkel?

Mindenesetre a szabadalmat egyelőre nem hagyták jóvá. Van egy másik is, ami egy olyan megoldásra vonatkozik, mellyel minél többször jár sikertelenül egy játékos, annál könnyebbé válik számára a játék (a tudta nélkül), hogy ne rettenjen el tőle a nehézség miatt. Ez nem veszélyes, de nem biztos, hogy egy jó irány.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)