Hirdetés

Elárulta a SEGA, hogy mire számíthatunk tőle a következő pénzügyi évben

|

A vállalat hangsúlyozta, a közeljövőben a kulcsfontosságú stúdiók és IP-k megerősítésére fog összpontosítani.

Hirdetés

A SEGA közzétette az aktuális pénzügyi év harmadik negyedéves beszámolóját. A dokumentáció tartalmazott egy kérdezz-felelek szekciót Makoto Takahashi alelnökkel és Nobuaki Yoshii igazgatóval, amely bepillantást engedett a vállalat jövőbeli terveibe. Az elmúlt évben a SEGA-nak sűrű volt a megjelenési programja, olyan címekkel, mint a Super Monkey Ball Banana Rumble, a Sonic X Shadow Generations, a Yakuza Kiwami, a Metaphor: ReFantazio és a Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii. A vállalat azonban jelezte, hogy a következő pénzügyi évben talán nem lesz ennyi új megjelenés.

A SEGA vezetősége kijelentette, hogy bár a tervek még formálódnak, a következő pénzügyi évben az új címek mennyiségének csökkenésére számítanak. Ez nem jelenti azt, hogy nem lesz új tartalom, hiszen a bővítések és az ingyenesen játszható játékok továbbra is a tervek között szerepelnek. A vállalat azzal nyugtatta a befektetőket, hogy a bevételek továbbra is az idei kiadványok, illetve az ingyenesen játszható címek ismételt eladásain keresztül fognak befolyni, ami segít fenntartani a pénzügyi stabilitást a ritkásabb kiadási ütemterv ellenére.

Hirdetés

A következő pénzügyi évre vonatkozó csendesebb kilátások ellenére a SEGA nem tervezi, hogy teljesen elhallgat. Több nagy megjelenéssel is készül 2025-re, mint a Sonic Racing: CrossWorlds és a SHINOBI: Art of Vengeance. Emellett a vállalat továbbra is dolgozik olyan népszerű franchise-ok felélesztésén, mint a Streets of Rage, a Jet Set Radio, a Crazy Taxi, a Virtua Fighter és a Golden Axe, ami azt jelzi, hogy lesznek izgalmas projektek a láthatáron, mindössze lassabb ütemben érkeznek.

A jövőbeli prioritásokkal kapcsolatban a SEGA hangsúlyozta, hogy a kulcsfontosságú stúdiók és IP-k megerősítésére fog összpontosítani. Bár konkrét fontossági sorrendet nem állított fel, a vállalat kiemelte az ATLUS stúdió fontosságát a japán IP-k globális terjesztésében, valamint elismerte a Sonic és a Like a Dragon franchise-okon dolgozó csapatok létszámhiányát. A SEGA azt tervezi, hogy további munkaerő-bővítéssel, valamint esetleges fúziókkal és felvásárlásokkal kezeli ezeket a hiányosságokat, biztosítva, hogy a legfontosabb franchise-ok az elkövetkező években is az élvonalban maradjanak.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)