Úgy vélem, az a legjobb módja egy konzolgeneráció búcsúztatásának, ha a platformgyártó és annak valamelyik belsős stúdiója még egyszer nekidurálja magát, és kifacsarja az erőforrások utolsó cseppjeit is a masinából. Ezt csinálta a Sony és a Naughty Dog a PlayStation 3 hattyúdalát megéneklő The Last of Us piacra dobásával, és most úgy fest, önmagát ismétli a történelem.
Noha nem nyerte el maradéktalanul mindenki tetszését a folytatás, a The Last of Us Part II ugyanolyan fontos, a brand identitását meghatározó cím lehet, mint elődje volt egy generációval korábban. A megjelenést követő 72 órában négymillió példánynál is több talált belőle gazdára, miáltal a leggyorsabban fogyó PS4-exkluzív játék címét is sikerült megkaparintania.
Hogy ilyen zajos siker után nem engedi el a Sony a franchise-t egyhamar, az olyan biztos, mint a clickerharapással járó végzetes fertőzés. Ti örülnétek egy harmadik résznek?