Ahogy az elmúlt években a techszektor több nagy szereplője, a Netflix is kipróbálta magát a videojátékok piacán. A streamingszolgáltató nem kockáztatott akkorát, mint a Stadiával nagyot bukó Google, első körben beérte azzal, hogy androidos és iOS-es mobiljátékokkal kiegészítve tegye még vonzóbbá az előfizetést, de közben elkezdett indie stúdiókat felvásárolni, majd még merészebbet álmodni.
Már az AAA szegmens meghódítása is bekerült a célok közé, az ehhez vezető első lépést jelentette annak a Team Blue néven ismert kaliforniai stúdiónak a megnyitása, amelybe egy sor veterán fejlesztőt sikerült toborozni Chacko Sonnytól (Overwatch) Rafael Grassettin (God of War) át Joseph Statenig (Halo Infinite). Utóbbi vezetésével a csapat neki is látott egy prémium kategóriás multiplatform cím fejlesztésének, amely eredeti IP-ként, magyarán saját ötletként és nem valamilyen licencre támaszkodó alkotásként látta volna meg a napvilágot.
A feltételes mód használata sajnos teljes mértékben indokolt, mivel az iparági bennfentes Stephen Tolito hírlevele, a Game Files beszámolója szerint kevesebb mint két évvel a megalapítása után már be is zárja a kapuit a Team Blue stúdió anélkül, hogy az akár egyetlen projektjét be tudta volna fejezni. A Netflix egyelőre nem indokolta meg nyilvánosan, hogy milyen okok vezettek ehhez a lépéshez, de valószínűsíthetően változás állt be a vállalat videojátékos stratégiájában.