Egy új IP bemutatatásánál mindig fenn áll a veszély, hogy a játékosok és a kritikusok nem igazán fogják szeretni az alkotást, de a Detroit: Become Humant már a kezdetektől rengetegen várták.
Guillaume de Fondaumiere, a Quantic Dream CEO elmondta, hogy annyian várták a játékot, hogy végül ez lett a cég leggyorsabban fogyó alkotása. A Detroit a napokban érte el az egymillió eladott példány, ami három héttel a megjelenés után nem rossz teljesítmény. A kiadó korábbi játékainak jóval több idő kellett ezen mérföldkő eléréséhez: a Heavy Rainnek öt hét, míg a Beyond: Two Soulsnak két hónap kellett az egymillió eladott példány eléréséhez.
Az androidok kalandja remekül szerepelt, bár ezek a számok eltörpülnek más PlayStation 4 exkluzív címek eladásai mellett. A Horizon: Zero Dawn 2,6 millió játékost szerzett az első két hét során, nem is beszélve a God of Warról, amiből 3,1 millió példány fogyott csak az első három napban.
Ti beszereztétek a Detroit: Become Humant? Hogy tetszett?