A világ játékosai egy emberként sóhajtottak fel bánatosan, amikor kiderült, hogy a Cyberpunk 2077 az eredetileg tervezett áprilisi megjelenés helyett csak hónapokkal később, szeptemberben érkezik meg. Noha a stúdió azzal magyarázta a döntést, hogy még csiszolni szeretnének a játékon és emiatt sok túlóra vár rájuk a közeljövőben, azonban azt tagadták, hogy a csúsztatásnak köze lenne az újgenerációs konzolokhoz, a már bejelentett platformokra fókuszálnak.
Egy lengyel bennfentes, Borys Nieśpielak azonban egy podcastben arról beszélt, hogy teljesen más információi vannak arról, hogy miért tolták el a megjelenést. Szerinte az alapkiadású Xbox One nem elég erős ahhoz, hogy gond nélkül futtatni tudja a Cyberpunk 2077 jelenlegi buildjét. Mivel a Microsoft masinájának teljesítménye nem kielégítő, a további optimalizálás érdekében a CD Projekt RED úgy döntött, hogy inkább eltolja a megjelenést.
Az optimalizációs gondok egyébként nem számítanak újdonságnak a csapatnál, hiszen a The Witcher 3: Wild Hunt is szenvedett ilyesfajta problémáktól az Xbox One és PlayStation 4 esetében, ugyanakkor Nieśpielak szaván kívül egyelőre semmi sem támasztja alá, hogy valóban ez áll a háttérben.
A Cyberpunk 2077 megjelenése szeptember 17-re várható PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, de előtte még április környékén megkapjuk a hivatalos Funko Pop! figurákat, ha ez számít valamit.