A Sony Interactive Entertainment elnök-vezérigazgatója, Jim Ryan a színpadra lépett a CES 2020-on, és bejelentette... a PlayStation 5 logóját. Igen, ennyivel kellett beérnünk pár hangzatos szlogen és egy marék valóban mutatós adat mellett.
Ryan büszkén jelentette be, hogy immár 106 millió eladott eladott PlayStation 4 konzollal büszkélkedhet a Sony, ami azt jelenti, hogy a PS4 minden idők második legtöbb eladással rendelkező konzolja lett, kizárólag a PlayStaiton 2 előzi meg ebben a tekintetben. Kiderült az is, hogy ezidáig összesen 1,15 milliárd PS4-es játék talált gazdára, valamint az is, hogy 5 millió PlayStation VR szettet értékesítettek. Mindehhez még hozzácsapták a havi aktív felhasználók (103 millió) és a PS Plus előfizetők (38,8 millió) számát is, hogy teljes legyen a kép.
A PlayStation 5 kapcsán viszont csak pár jól hangzó, de eddig is ismert kulcsszót mantrázott nekünk Jim Ryan, mint például az Ultra HD Blu-ray meghajtót, vagy épp a szuper gyors SSD-t, amit nem rég Phil Spencer sem győzött dicsérni. A nagy attrakció azonban elmaradt: nem leplezték le az új konzolt, mindösszesen annak logóját villantották meg, ami azért valljuk be, kevés ember pulzusát emeli az egekbe, hiszen a PS5 feliratot nem is igazán lehet túlvariálni. Mindenesetre így fest az új logó, lehet nézegetni:
Hiába hittünk azt tehát, hogy itt van a küszöbön a PlayStation 5 leleplezése, tévedtünk. A további részleteket az elkövetkező hónapokra ígérik, szóval még mindig nem tudni, egészen pontosan mikor derül fény a PS5 küllemére, árára, pontos megjelenési dátumára és hivatalos specifikációra.
Végül egyébként azért csak tartogatott egy nagy meglepetést a Sony, mivel az előadás végén begurult a cég autójának, a Vision S-nek a prototípusa.