Amikor a Sony alig két héttel a premier után lelőtte a Concord szervereit és visszafizette a vásárlóknak a játék árát, akkor még élt a remény, hogy a koncepció újragondolását és a szükségesnek ítélt változtatások végrehajtását követően visszatérhet valamikor a lövölde, ha máshogy nem is, de free-to-play alkotásként. Nos, a remény ezennel hivatalosan elhalálozott, maga a Sony zárta rá a koporsó fedelét.
Hermen Hulst e-mailben adta az alkalmazottak tudtára, hogy lesz némi változás a Sony Interactive Entertainment háza táján, minek következtében kettővel csökken a first party stúdiók száma. A döntés a Firewalk Studiost és a mobilos címekre szakosodott Neon Koit érinti.
Hust szerint a Concordnak voltak kiemelkedő elemei, de nem mindenben találta el a közönség ízlését, ezért kapcsolták le a játékot. Nem kevés időt töltöttek az elmúlt hónapokban azzal, hogy minden lehetséges megoldást átrágjanak, végül azonban arra jutottak, hogy a legjobb megoldás, ha nem kísérleteznek a Concord feltámasztásával, a stúdiót meg bezárják.
Stratégiaváltásra azonban felesleges a lövölde bukása után számítani, mivel továbbra is a kiemelt célok között szerepel, hogy az single-player játékok mellett magukkal ragadó online élményeket is létrehozzanak a bevétel növelése érdekében. Mindenesetre igyekeznek tanulni a hibákból, stratégiai megközelítést kell alkalmazniuk a játékaik új platformokra való átültetését illetően, valamint fel kell tudniuk ismerni, ha a játékaik nem felelnek meg a játékosok elvárásainak.
Hasonlóképpen prioritásként kezelik a mobilpiacot a benne rejlő növekedési potenciál miatt, ám ezen a téren még gyerekcipőben járnak, és olyan játékokra kell fókuszálniuk, amelyek a PlayStation Studios hírnevének megfelelnek, és valódi esélyük van rá, hogy több játékost érjenek el globálisan. Emiatt állítják le a Neon Koi akciójátékának fejlesztését, és zárják be a stúdiót is.
Hulst köszönetet mondott az érintett fejlesztőknek a munkájukért, egy részüket megpróbálják a Sony Interactive Entertainment más stúdióinál elhelyezni.