Érdemes megjegyezni a Bonfire Studios nevet - ez Rob Pardo új, családiasnak tűnő, de vérprofi fejlesztőcsapata. Pardo Min Kimmel, a Nexon egykori CEO-jával alapította a Bonfire-t, hozzájuk pedig három korábbi Blizzard-munkatárs csatlakozott.
Az induláshoz a Riot Games és az Andreessen Horowitz (a16z) befektetőcég járult hozzá 25 millió dollárral, de a Unity vezérigazgatója, John Riccitiello is hozzátett a megalakuláshoz.
A Bonfire Studios célja, hogy az indie fejlesztőcsapatok szabadságát és függetlenségét ötvözze azzal a tudással és profizmussal, ami egy mai AAA-cím elkészítéséhez szükséges. A Bonfire vállalati missziója, hogy a lelkesedést és a kemény munkát is szem előtt tartva alkossanak.
Pardo szerint a Riot online közösségi tapasztalata és játékosközpontúsága, valamint az a16z pénzügyi biztonsága és fenntarthatósága mind hozzájárulnak majd, hogy a Bonfire Studios sikeres projekt lehessen.
Ha a veteránokból álló kis csapat eredményes lesz, jó példa lehet a nagyobb fejlesztők számára, hogy mit lehet elérni egy összetartó, barátságon és csapatmunkán alapuló fejlesztőgárdával.
Ti mit vártok a Bonfire Studiostól?