Frissítve: a cikk még azelőtt készült, hogy az EA bejelentette a Battlefield V novemberre halasztását.
Korábban írtuk: Zsúfolt lesz az őszi szezon, tele olyan játékokkal, amikből milliók kelhetnek el pillanatok alatt - viszont simán ki is szoríthatják egymást.
Két évvel ezelőtt a Battlefield 1 és a Call of Duty: Infinite Warfare között adta ki a Titanfall 2-t az Electronic Arts, ami nem bizonyult jó döntésnek, mert míg a két előbbi játék veszettül fogyott (az IW csak egy CoD-hoz képest teljesített rosszul, még így is az év legkelendőbb játéka lett), utóbbi csúnyán a földbe állt, holott egyébként az utóbbi évek egyik legjobb egyjátékos kampányát kínálta egy nagyon élvezetes, pörgős multi mellé. A Battlefield V a Call of Duty: Black Ops 4 és a Red Dead Redemption 2 között jelenik meg, és úgy látszik, a játékosok inkább a CoD-ra és a Rockstar új játékára költenek.
$EA pic.twitter.com/XEdeY4nJUe
— Sarah E. Needleman (@saraheneedleman) August 14, 2018
A Cowen Group szerint (melyre, mint fent látható, a Wall Street Journal újságírója, Sarah E. Needleman hivatkozott cikkében) a BFV előrendelései gyengék, míg a másik kettő esetében rengetegen jelezték vásárlási szándékukat. Mat Piscatella, az NPD elemzője szerint nincs ok aggodalomra, az előrendelések csak azt mutatják meg, hányan akarnak az első naptól játszani, és kevésbé mérvadóak egy játék sikeressége szempontjából, mint régen voltak. Tudjuk, hogy rosszul indító játék is lehet később sikeres, pláne ha támogatják; és azt is nehéz elképzelni, hogy egy Battlefield bebukjon, pláne ha második világháborús.