Egyelőre lényegében csak annyit tudunk az EA még viszonylag friss, Motive nevű stúdiójánál készülő Dead Space-ről, hogy az első rész újragondolása lesz, és jelenlegi generációs platformokra fog megjelenni. Azt, hogy mikor érkezhet, hol tart most a fejlesztés, és milyen változásokra számíthatunk a nagy elődhöz képest, nem tisztázták.
Nem kizárt, hogy éveket kell várnunk rá, de legalább egyre inkább úgy tűnik, jó kezekben van. Korábban megtudtuk, hogy Roman Campos-Oriola tölti be a kreatív vezető szerepét, Philippe Ducharme pedig a vezető producer lesz - ők mindketten a Ubisoftnál voltak, előbbi a For Honornél, utóbbi a Watch Dogs Legionnél segített.
Pletykálták egy ideje, hogy a Dead Space remake-et Eric Baptizat fogja rendezni, és ezt most ő maga erősítette meg LinkedInen. Baptizat rendezőként az Assassin's Creed Valhalla, vezető játékdizájnerként pedig a Black Flag, a Unity és az Origins fejlesztésében is részt vett (és egyébként a Shaun White Skateboardinghoz is hozzányúlt, de az most kevésbé releváns).
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Várjuk a további fejleményeket, és reménykedünk egy 2022-2023-as megjelenésben; addig marad az eddig megjelent részek újrajátszása, pótlása.