Október 27-én jelent meg az Assassin's Creed Origins, ami mind a kritikusok, mind a játékosok szívébe belopta magát.
A siker az eladási adatokon is látszik. A hét elején úgy tudtuk, nagyjából olyan volt a start, mint a Syndicate esetében, viszont azóta kiderült, hogy a digitális eladásoknak köszönhetően valójában sikerült duplázni. A vásárlások 35 százaléka digitálisan történt, a játékosok egyre jobban pártolnak el a dobozos kiadásoktól.
Ez a tendencia amúgy más játékok esetében is megfigyelhető, a Destiny 2-t már a játékosok fele vette inkább digitálisan. A Ubisoft egyébként többet keresett mikrotranzakciók, season passek, DLC-k és előfizetések eladásával, valamint hirdetéseken keresztül, mint a játékeladásokkal. Ne csodálkozzunk, hogy a loot boxok ennyire elterjedtek, mert hiába a hangos kisebbség, nem ez dönt, hanem a fizető többség.