Meglehetősen rendhagyó módon jelentette be és indította útnak a játékot az Electronic Arts, az Apex Legends megjelenését ugyanis nem előzte meg a hasonló címeknél megszokott hosszú marketingkampány. Sokan ezért egyből azon gondolkodtak, mennyit is spórolhatott a kiadó a durva reklámhadjárat mellőzésével, de a promópénzek azért gazdára találtak.
A Reuters értesülései szerint az egyik legnépszerűbb streamer, Ninja nem kevesebb mint egymillió dollárt kapott azért, hogy játsszon az Apex Legendsszel, illetve tweeteljen a játékról. Ezzel nem kevesebb mint 13,6 millió Twitch követő nézte a népszerű streamert, miközben az Apexben szórta az áldást. Nem ismerjük természetesen a megállapodás részleteit, de annyi biztos, hogy Ninja 12 napon át nyúzta az Apexet, és csak ezután tért vissza állandó játékához, a Fortnite-hoz.
Az egymilliós összeg egyébként nyilván hatalmas pénznek tűnik, de Ninja tárcájához mérve azért nem olyan elképesztő ez a szám. A streamer ugyanis tavaly 10 millió dollárt keresett, azaz havonta stabilan befolyt neki 833 ezer.
Jelen állás szerint az EA számításai tökéletesen bejöttek, megérte ennyit költeni. Nem hiába mondta korábban Drew McCoy, az Apex Legends vezető producere, hogy egy olyan napot akarnak összehozni, amikor egyszerűen lehetetlen nem belefutni a játékba. Ehhez nagyban hozzájárulhatott Ninja is, az Apex pedig 2019 eddigi egyik legnagyobb sikere lett.
Ti is pörgetitek még az Apexet?