A kiadó eleve úgy számolt, hogy az Anthem live service-es játék lévén nem azonnal, csak valamivel később fog sok pénzt hozni, de azért volt egy elképzelésük az indulásról.
A kitűzött célokat az elmúlt negyedévre vonatkozó pénzügyi beszámoló szerint nem sikerült elérni, pedig az Anthem jobb digitális eladásokat produkált, mint a kiadó bármely korábbi játéka. Ezt Andrew Wilson vezérigazgató és Blake Jorgensen ügyvezető is közölte a befektetőkkel, ugyanakkor biztosították őket arról, hogy további pénzt ölnek a játék fejlesztésébe, minőségének javításába, új tartalmak elkészítésébe. Wilson hozzátette, hisznek a BioWare-ben és a csapat által kitűzött célokban, úgyhogy nem kell félnünk attól, hogy szétzavarják őket.
Az év első negyedévében eladott EA játékok 49%-át digitálisan vásárolták meg a felhasználók PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A cég vezetője megszellőztette, hogy egyes játékok esetében megpróbálkoznak majd a mobilos játékoknál használt soft launchcsal. Ez iOS-en és Androidon úgy működik, hogy először csak néhány régióban jelenik meg egy cím, majd később terjesztik ki az egész világra az elérést. Változtatnak továbbá a marketingen is, nem prezentálni akarnak, hanem párbeszédet folytatni.
Őszre várhatunk egy új Need for Speedet, egy Plants vs. Zombies játékot, valamint a Star Wars Jedi: Fallen Ordert a szokásos sportjátékok mellé.