A játéktörténelem legunalmasabb csavarjaként a Ubisoft bejelentette a Skull and Bones újabb csúszását. Amikor egy játék esetében több sajtóközlemény szól késésekről, mint a játékmenet elemeiről, akkor ott sejthetően baj van, és a Skull and Bonesra ez bizony többszörösen igaz.
A Ubisoft megtartotta az éppen esedékes befektetői jelentését, ahol elárulta a kalózos kaland új megjelenési időszakát: ami a 2023-2024-es üzleti év negyedik negyedéve. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy valamikor 2024 januárja és márciusa között számíthatunk rá.
Ami ennél egy fokkal érdekesebb az az, hogy a Ubisoft egy másik, "nagyszabású" projektet is elhalasztot, azt pedig már a 2024-2025-ös üzleti évre. Ezek szerint a kérdéses játék, melynek nevét Yves Guillemot nem kötötte a publikum orrára, legkorábban 2024. áprilisában jelenhet meg.
A Skull and Bones kapcsán érdemes megjegyezni, hogy a korábban megadott megjelenési időszak a 2024-es üzleti év volt, ami a Ubisoft számára a 2023. április 1. és 2024. március 31. közötti idősávot jelenti. A mostani leszűkítéssel gyakorlatilag elismerték, hogy az idei naptári évben már semmiképp sem tudják kiadni majd a játékot, és 2024. elejére teszik azt.
Ami a Assassin's Creed Mirage-t illeti, Guillemot megjegyezte, hogy az eladások szépen, tempósan pörögnek, de számokat nem tűzött a pozitív kommentek mellé. Annyi pontosítást adott, hogy a játékosszám valahol az Origins és az Odyssey eredményei körül jár.
A The Crew Motorfestről is jó híreket kaptunk. A szeptember 14-én megjelent árkádos móka lekörözte elődjeit eladások és játékon belüli tranzakciók tekintetében. A Rainbow Six Siege is nagyon szépen teljesít, és továbbra is növekvő számokat produkál évről évre.
Az már kevésbé jó hír, hogy a költségcsökkentési tervezetük "nagyon szépen halad". Ez az a terv, aminek köszönhetően a 2022 szeptemberében számlált 20 729 dolgozóból mára 19 410 maradt. Mi nem feltétlenül tapsolnánk azért, mert kirúgtak több mint ezer embert, de a kiadó nagyon lelkes miatta.