Tavaly botlott egy kicsit az Activision-Blizzard az Infinite Warfare-rel, ami a vártnál bevallottan kevesebb érdeklődőt vonzott. A visszatérés a második világháborúba ugyanakkor úgy tűnik, jó ötletnek bizonyult, ugyanis már most sokan rendelték elő a Call of Duty: WWII-t, és valahogy negatív kommenteket, reakciókat sem látni a neten vele kapcsolatban. Vagy legalábbis nem olyan mennyiségben, mint a tavalyi rész esetében.
Mint azt a 2017 első negyedévére vonatkozó pénzügyi jelentésből megtudtuk, a kiadó bevételeinek nagy része az Overwatchból származik - 30 millió regisztrált játékos van, és egyetlen Blizzard játék sem tett szert ilyen gyorsan ekkora népszerűségre. A Hearthstone aktív játékosainak száma is növekszik, nemrég sikerült a 70 millió regisztrációt is átlépni. A World of Warcrafttal a kalandorok több időt töltenek el, ugyanakkor a Heroes of the Storm kapcsán csak annyi áll a közleményben, hogy áprilisban (ami ugye nem tartozik az első negyedévbe) elstartolt a 2.0. A legtöbb játékbeli tartalmat a WoW-ban adják el, de az Overwatch loot boxaira is sokat költünk.
Az Activision részlegén a tavalyi évhez képest visszaesés volt tapasztalható, de ennek az Infinite Warfare viszonylagos bukása az oka. A cég ugyanakkor pozitívan tekint a jövőre, mert mind a Call of Duty: WWII, mind a Destiny 2 bejelentése pozitív fogadtatásra lelt, és az előrendelési számok is szépen szöknek felfelé.
A kiadóhoz tartozik még a mobiljátékokkal (konkrétan a Candy Crushsal) foglalkozó King is, melynek játékaival naponta 35 percet töltenek el, ami rekordnak számít.
Reméljük, a két új Activision shooter jól sikerül, a Blizzard játékai pedig olyan ütemben frissülnek, ahogy eddig is.