A 2018-as rázós év volt az Activision-Blizzard számára, de a cég fennmaradását nem kell félteni. Pláne most, az átszervezések után.
Az elmúltl pénzügyi év december 31-ével lezárult, utolsó negyedében (az Acti-Blizznél nincs elcsúsztatva, mint más kiadóknáll) a Call of Duty: Black Ops 4 hozta a legtöbb bevételt, melyből több fogyott, mint a Black Ops 3-ból azonos idő alatt - PC-n több mint háromszor annyi. Míg a WWII-t a játékosok 30%-a vette meg digitálisan, ezt már 40 százalék. A kiadó több bolti eladást remélt, illetve több digitális tartalomból származó bevételt, de azért így sem rossz a helyzet.
A Spyro Reignited Trilogy szintén fontos szereplője volt a negyedévnek, ahogy a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy is, melyből 2017-es megjelenése óta 10 millió került a viszonteladókhoz (a játékosoknál lévő példányok száma is ennek közelében lehet). Az Overwatch és a Hearthstone megmarad, de mindkét játék esetében csökken a mikrotranzakciókból befolyó pénz.
Összességében a Blizzard bevételei 15%-kal, 686 millió dollárra növekedtek az elmúlt évhez képest. A nettó bevétel 2,38 milliárd dollár lett, melyből 1,79 milliárd származik digitális eladásokból - mindkettő nagyobb, mint egy évvel korábban. Ha az egész naptári évet nézzük, 7,5 milliárd volt a teljes nettó bevétel és 5,79 milliárdot hozott a digitális értékesítés, amik alulmúlták az elvárásokat.
Márciusban jön a Sekiro: Shadows Die Twice, aztán júniusban a Crash Team Racing. Új Blizzard játék nem várható, talán csak a mobilos Diablo Immortal.