Éppen a Take-Two volt az a kiadó, amely először dobott piacra egy AAA-játékot a nagy vihart kavaró, megemelt árcédulával. Az NBA 2K21 már hetven euróért volt kapható Xbox Series X|S-re és PlayStation 5-re, ezt a döntést pedig később követte többek között az Activision, a Ubisoft, az EA, nemrégiben pedig a Microsoft is, először a Redfallal (micsoda időzítés).
Ugyan a Take-Two érzékeny a piaci visszajelzésekre, és a Midnight Sunst 1 hónappal a megjelenése után már le is akciózták, úgy érzik, hogy összességében elfogadták a játékosok a 70 eurós árat.
Strauss Zelnick, a Take-Two Interactive vezérigazgatója a befektetőkkel tartott beszélgetés során beszélt arról, hogy nem tapasztaltak visszaesést és komolyabb ellenállást amiatt, hogy megemelték az AAA-játékok árait a kiadók.
"Nem látunk visszaesést az áremelés miatt [...] Amit látunk, hogy a vásárlók jobban limitálni szeretnék a költéseiket, szóval vagy arra a blockbusterre költenek, ami tényleg nagyon-nagyon érdekli őket, vagy az értékre mennek rá, és csak néha mindkettőre."
Zelnick egyébként kifejezetten bizakodó a leendő megjelenéseikkel kapcsolatban, amik között ott van a Grand Theft Auto VI is, mely akár már 2024-ben a boltok polcaira kerülhet. Ezt a Take-Two nemrég kiadott pénzügyi jelentéséből tudjuk. A helyükben mondjuk mi sem aggódnánk, hiszen a GTA V például 10 évvel a megjelenése után is hatalmas összegeket hoz a konyhára.