A Suicide Squad: Kill the Justice League sorsa már azelőtt megpecsételődött, hogy egyáltalán megjelent volna, ugyanis ahogy kiderült, hogy a live service-jellegű játékok kategóriájában indul, valamint köze lesz az Arkham-szériához is, már el is vágta magát sokaknál, a játékosok hozzáállását pedig semmilyen marketingeszközzel nem lehetett megmásítani. Az is csak olaj volt a tűzre, hogy elterjedt: a játék meggyalázza Kevin Conroy Batmanjét.
De ez csak az egyik oldala az éremnek: a másik az, hogy szűk két hónap alatt annyi szolgáltatásalapú multis játék rajtolt el, mint amennyi máskor egész évben szokott, ráadásul a kritikusok sem voltak kíméletesek vele, sorra kapta a negatív pontszámokat, és nem ok nélkül. Hiába vannak ugyanis a Suicide Squad: Kill the Justice League-nek tagadhatatlan előnyei, ha "az egész szépen lassan hamuvá ég a live service pokolban" - ahogy azt a tesztünkben is írtuk.
A Rocksteady újdonsága végül hatalmas bukás lett, rengeteg pénzt veszített vele a Warner Bros. Discovery, és alig játszik vele valaki, ami egy szolgáltatásalapú címnél elég kellemetlen. Mindez nem maradhatott következmények nélkül, ez pedig abban mutatkozik meg, hogy több embert is elküldtek a fejlesztőcsapattól. Az Eurogamer beszámolója szerint az elbocsátások leginkább a QA-részleget érintik: a minőségellenőrzését felelős munkatársak több mint felét küldték el a Suicide Squad: Kill the Justice League gyenge eladásaira hivatkozva. Ezzel a részleg létszáma 33-ról 15-re csökkent.
De a honlap forrásai szerint ez csak a kezdet volt, további elbocsátások jönnek. Az egyik fejlesztő azt állította, hogy az apasági szabadsága alatt rúgták ki. A névtelenül nyilatkozó munkatársak hangot adtak abbéli aggodalmuknak is, hogy a minőségbiztosítási részleg leépítése miatt a megmaradt kollégákra még több munka hárul, a vezetés pedig arra számít, hogy ez a jövőbeli játékaik minőségére is rányomja a bélyegét.