A Sifu a kritikusokat többnyire meggyőzte, főleg innovatív harcrendszerének köszönhetően, de az kétséges volt, hogy a játékosok mennyire fognak rákapni a precíz verekedés ízére. Hogy mennyire járultak hozzá a játék népszerűségéhez a gombamód szaporodó modok (amiknek köszönhetően Pókemberként, John Wickként vagy akár Kratosként is küzdhetünk), azt nem tudni, de a Sloclap büszkén jelentette be, hogy sikeresen túlléptek az első komoly mérföldkövön.
Annak ellenére, hogy a Sifut kritizálták a nehézsége miatt (minek kapcsán változásokat ígértek a fejlesztők), így is három hét leforgása alatt több mint 1 millió példány fogyott a játékból, ami igencsak szép teljesítmény - főleg annak fényében, hogy még csak PC-re és PlayStation konzolokra érhető el. A Sloclap statisztikái szerint a hírhedt második pályát a játékosok 45%-a teljesítette csak, a játék antagonistáját pedig jóval kevesebben, körülbelül 150 ezer harcos tudta legyűrni.
"Egy autentikus kung fu akciójátékot akartunk készíteni, amely tiszteleg kedvenc kung fu filmjeink előtt. Hálásak vagyunk a rajongóinknak szerte a világon, de különösen a játék hihetetlen fogadtatása miatt Kínában. A siker belső mérőszáma az volt, hogy ott milyen jól fogadták a játékot, és a tudat, hogy a kínai rajongók az Észak-Amerikán kívüli játékostáborunk legnagyobb szegmensét teszik ki, valamint a kínai kritikusok pozitív értékelései sokat jelentenek számunkra."
Ezzel egyidejűleg megérkezett a játék 1.07-es frissítése, amely javítja a kameranézet problémáit, kigyomlálja azokat a lehetőségeket, amiket a játékosok kihasználhattak az előnyszerzés érdekében, illetve könnyít a billentyűzethasználók dolgán is. Emellett számos bugot kiírt, sok hibát orvosol, csiszol a teljesítményen, és hozzáadja a szinkronok listájához a mandarint is.