Sorra kerülnek bejelentésre a Netflix (közel)jövőbeli nagy dobásai, mint a Love, Death + Robots 2. évada, a Castlevania negyedik szezonja, Keanu Reeves képregényének adaptálása, a Tomb Raider anime és a Tőrbe ejtve folytatásai, eközben pedig olyan premierekkel szegezi a szemünket a képernyőre a streamingszolgáltató, mint a Zack Snyder által rendezett Army of the Dead, a Jupiter's Legacy vagy éppen a Resident Evil sorozat. A vállalat 2019-ben 13,9 milliárd dollárt, 2020-ban pedig - a koronavírus miatti késések okán - 11,8 milliárd dollárt költött tartalomgyártásra, idén viszont sokkal nagyobb költségvetésből gazdálkodnak.
A Variety számolt be róla, hogy a negyedéves pénzügyi jelentés alapján a Netflix több mint 17 milliárd dollárt fog költeni tartalmak előállítására idén. A részvényeseknek intézett információk szerint a tavalyi produkciók járványhelyzet miatti eltolása azt eredményezi, hogy 2021 második fele súlyosabb lesz a nagy számú visszatérő franchise-nak köszönhetően. A vállalat helyzetjelentése magában foglalja, hogy bár a vakcinák elosztása nagyon egyenetlen szerte a világon, jelenleg biztonságosan tudnak tartalmat gyártani minden nagyobb piacon, kivéve Brazíliát és Indiát.
A korábban említett pénzügyi jelentés kitér arra is, hogy a közelmúlt tartalmai közül mik teljesítettek a legjobban a premiert követő 28 nap során. Sorozatok tekintetében a legkapósabb a Fate: The Winx Saga (Végzet: A Winx Saga) volt, amely 57 millió háztartást tudott elérni, de nem kell szégyenkeznie a Ginny & Georgiának (52 millió), a Cobra Kai 3. évadának (45 millió) és a Firefly Lane (Szentjánosbogár lányok) első szezonjának (49 millió) sem.
Ami pedig a filmeket illeti, az Outside The Wire (Halálos harcmező) 66 millió nézőhöz jutott el, a Yes Day (Igen nap) 62 milliót mutathat fel, az I Care a Lot (Fontos vagy nekem) 56 millióval dicsekedhet, a To All the Boys: P.S. I Still Love You (A fiúknak - Utóirat: Még mindig szeretlek) pedig 51 millióval lett "sereghajtó". A streamingháború tehát éleződik, a Netflix nem hagyja magát az agresszívan terjeszkedő vetélytársakkal (mint a Disney+, az HBO Max vagy az Amazon Prime) szemben.