Egyáltalán nem lehet azt mondani, hogy a körülmények összeesküdtek volna a Madame Web ellen, hiszen egy kifejezetten frekventált időszakban, a Valentin nap és az elnökök napja közötti időszakban kezdhette el a film mozis pályafutását, de így is beigazolódott az, amit az elemzők már jó előre megjósoltak: ez lett a Sony messze legrosszabban nyitó képregényfilmje, de úgy általában is sikerült vele beállítani egy új negatív rekordot.
A Dakota Johnson főszereplésével készült Madame Web ugyanis az Egyesült Államokban, tehát a bevételi szempontból legfontosabb piacon eddig összesen csak 25,8 millió dollárt tudott összeszedni (világszinten egyébként 51,5 milliónál jár, ami szintén nem túl acélos), ezzel pedig alulmúlta még a 2015-ben bemutatott A fantasztikus négyest is - Josh Trank filmje akkor 26,2 millió dollárral nyitott, és a Madame Webhez hasonlóan borzalmasan rossz kritikákat kapott.
Még ennél is beszédesebb azonban az, hogy a 2015-ös A fantasztikus négyes óta a Madame Web az első olyan, Marvel Comics képregényen alapuló mozifilm, ami nem tudott az aktuális bevételi toplista első helyén nyitni, mivel csúnyán elverte őt a Bob Marley: One Love.
Már Valentin napon látszott a Bob Marley: One Love előnye, hiszen ezen az egyetlen egy napon is 14 millió dollárt szedett össze, míg a Madame Web csak 6,05 milliót, de összesítésben is zongorázni lehetne a különbséget a két film számai között: a Bob Marley életéről szóló mozi az USA-ban 51 millió dollárnál, míg világszinten 80 milliónál tart.
Mi sem kíméltük egyébként kritikánkban a Madame Webet, ezt el is olvashatod, vagy alább akár meg is nézheted.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.