A streamingháború csak még jobban felerősítette azt, hogy mennyire fontosak a stúdióknak a tartalmak, így folyamatosak a felvásárlások, hogy minél nagyobb katalógussal rendelkezhessenek a vállalatok. Így lett például a 20th Century Fox a Disney-é, vagy éppen olvadt össze a Warner Bros. a Discoveryvel (ráadásul a Warner Bros. Discovery most a Paramounttal egyesülhet).
A Hasbro nagyjából négy évvel ezelőtt ütötte nyélbe az Entertainment One, felvásárlását 3,8 milliárd dollárért, most pedig ennek töredékéért adott túl rajta a Lionsgate kedvéért, amely idén augusztusban kötött megállapodást. Akkor még 500 millió dollárról volt szó az eOne filmes és televíziós tevékenységének átadásáért cserébe.
A vételár azonban sok mindentől függött, többek között az is beleszámított, hogy a Lionsgate átvállalja az eOne projektek gyártásának finanszírozását, így végül potom 375 millió dollárért lett övé a produkciós vállalat, és annak majdnem teljes portfóliója. Hogy mennyire jó üzletet csinált a Lionsgate, azt jól mutatja, hogy 6500 film és sorozat jogai vándoroltak át hozzá, köztük a Showtime-on futó Yellowjackets, az ABC-s Az újonc (Nathan Fillionnal a főszerepben) és a Discovery-s reality, a Csupasz túlélők.
Üröm az örömben, hogy az eladás részét nem képezték olyan nagy IP-k, mint a Transformers, a Dungeons & Dragons, a Magic: The Gathering, a My Little Pony, a Power Rangers, a Peppa malac, a Play-Doh és a Clue, ugyanakkor a fúzió magában foglalja a Monopoly film fejlesztésének jogát.
Az eOne alkalmazottai viszont kevésbé jártak jól: júniusban a Hasbro 20 százalékkal csökkentette a munkatársak számát, december elején pedig a Lionsgate a megmaradt személyzet tizedét küldte el.