Az 1969-ben alapított Konami Corporation olyan szériákkal ajándékozott meg bennünket az elmúlt évtizedekben, mint a Metal Gear Solid, a Pro Evolution Soccer, vagy épp a Silent Hill. A napokban viszont arról lehetett hallani, hogy teljesen kiszállnak a játékfejlesztésből. Egészen pontosan az történt, hogy nemrég a Konami illetékesei bejelentették, felszámolják eddig működő mindhárom gyártási divízióját.
Ebből sokan arra a következtetésre jutottak, hogy pont kerül a Konami hosszú múltra visszatekint játékfejlesztésének végére, de a japán cég friss közleményéből kiderült, hogy erről szó sincs.
A Konami vállalati rendszere úgy épült fel, hogy a gyártási divíziók felügyelték a gyártásért felelős részlegeket - utóbbi felelt konkrétan a játékfejlesztésért. Most igazából annyi történik, hogy átalakul a cég szerkezeti struktúrája, kikerülnek az eddig köztes lépcsőfokként funkcionáló divíziók, a játékfejlesztő részleg viszont érintetlen marad.
A Konami épp azt reméli a változtatásoktól, hogy a megváltozott piaci körülményekkel indokolt átalakításnak köszönhetően több és jobb videojátékokat tudnak majd fejleszteni.
Jogosan merül fel bennetek a kérdés: ez mind szép és jó, de mi van a Silent Hill-lel?