Nem telt el egy teljes nap azóta, hogy a PlayStation Store-ból lekerült a Cyberpunk 2077, és a Sony bejelentette, hajlandó mindenkinek visszafizetni a játék árát, de máris újabb fejleményekről számolhatunk be. A CD Projekt RED türelmet kért, amíg rendezi a helyzetet, és a háttérben feltehetően folyamatosan egyeztet a konzolos digitális áruházak üzemeltetőivel a lehetőségekről és a közeljövő kilátásairól.
Az Xbox Twitteren jelentette be: annak érdekében, hogy minden játékos az általa elvárt élményben részesüljön, ideiglenesen kiterjesztik a pénzvisszatérítést, és bárki, aki digitálisan vette meg a játékot, visszakaphatja a pénzét.
Közben a CD Projekt RED egy újabb sárga hátterű üzenetet tett közzé, melynek szövege szerint elkezdték az egyeztetést azokkal, akik hozzájuk fordultak, és folyamatban van a vásárlást igazoló blokkok ellenőrzése. A fejlesztők célja, hogy mindenki, aki dobozos változatot vett, vagy üzletből szerezte meg a digitálisat, illetve ezt bizonyítani is tudja, visszakapja a pénzét, és ha kell, "saját zsebből fizetnek". (A viszonteladók ugye levesznek valamennyi hasznot, ezt állják most ők készséggel). Az ajánlat továbbra is december 21-ig él, ezt követően az a lehetőségünk marad, hogy türelemmel várjuk a frissítéseket.
Update on Retail Refunds https://t.co/7hAHo19jfa pic.twitter.com/nFMbhvokvl
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 18, 2020
Azt, hogy mi zajlott a játékkal a megjelenését követő egy hétben, ebben a videóban foglaltuk össze.