Talán túlzás lenne azt állítani, hogy az idők végezetéig is eléldegélnének a Take-Two részvényesei a GTA V bevételeiből, de kétségtelen tény, ahogy amíg ilyen elképesztő ütemben fogy a Rockstar játéka, addig azt is megengedheti magának a kiadó, hogy több tízmillió dollárt költsön egy elkaszált projektre.
A cég legfrissebb pénzügyi jelentésében megfogalmazott tervek alapján azonban világosan látszik, hogy a vezetés semmit sem bíz a véletlenre, a következő két és fél évben csúcsra járatja az istállójába tartozó stúdiókat, így gondoskodva új és régi-új játékok szűnni nem akaró áradatáról, megállás nélkül csilingelő kasszákról, felfelé mutató grafikonokról és a befektetők elégedettségéről.
Ennek szellemében a 2024. március 31-éig tartó, 2024-es pénzügyi év végéig 62 játékmegjelenéssel számol a Take-Two, ami persze egyáltalán nem meglepő, miután idén februárban ötéves időtávlatban 93 érkező játékkal igyekezett megalapozni a befektetői bizalmat. Fontos azonban tisztázni, hogy a megadott szám csalóka, ugyanis a kiadó által közzétett bontás szerint ebből 9 azt takarja, hogy már megjelent címek látogatnak el újabb platformokra.
További 20 játék a mobilos felhasználókat célozza majd, és a Private Division gondozásába vett 6 indie fejlesztést is hozzáadták a listához. Van még 4, a Take-Two terminológiája szerint mid core besorolást kapott játék (ezek kisebb kaliberű alkotások) is, így végül a nagyobb volumenű címek lajstroma (közéjük tartozik az elhalasztott Marvel's Midnight Suns is) 23 tételesre szűkül. Persze ez sem kevés, ha elosztjuk 29 hónapra.
A Take-Two jelentéséből az is kiolvasható, hogy a kiadó az elmúlt évtizedben megállás nélkül bővítette fejlesztői kapacitását stúdiók felvásárlása, újak megnyitása és a meglévők alkalmazotti létszámának növelése révén, így pillanatnyilag 5046 fő dolgozik valamilyen játékon, míg 2012-ben 1653 fő volt a teljes létszám.