Harvey Smith, aki korábban olyan címeken dolgozott, mint a Wing Commander, a System Shock, a Deus Ex, a Deus Ex: Invisible War (itt már vezető dizájner) és a Thief: Deadly Shadows, az Ion Storm csődje után a Midway-hez igazolt, ahol a szintén volt Ion Storm alkalmazott, Tom Hall által felügyelt Area 51 folytatásának (Blacksite: Area 51) munkálatait vezethette.
Az egyébként roppant ígéretes projekt teszteletlenül, gyakorlatilag béta állapotban jelent meg, s jómagam voltam kénytelen minden erénye ellenére 69%-ra büntetni. Harvey nem sokkal a játék tavalyi megjelenése után kifakadt a sajtónak, s a kiadót okolta az elsietett kiadás, és az ebből fakadt törvényszerű bukás miatt. Nem tisztem pálcát törni egyik fél felett sem. Legyen elég annyi, hogy a Midway nem nézte jó szemmel az elismert dizájner ámokfutását, s rövid úton kézbesítette az ilyenkor szokásos felmondólevelet.
Azóta majd' egy év telt el, és semmit érdemlegeset nem lehetett hallani Harvey-ról, egészen mostanáig. Az AGDC-n (Austin Game Developers Conference) beszélt arról, hogy immáron az Arkane Studios (Arx Fatalis, Dark Messiah of Might & Magic) tagjaként egy iPhone-ra tervezett stratégián, és ami sokkal fontosabb, egy belső nézetű RPG-n dolgozik. Mint azt elárulta, határtalan örömmel tölti el, hogy újra a Deus Ex-hez és a Thief-hez hasonló projekt fejlesztésében vehet részt.
Az Arkane Studios pillanatnyilag a Source motoros, szingli és multi játékélményt egyedi módon fuzionáló The Crossingon és egy mindmáig cím nélkül álló, legendásnak mondott EA cím UE3 motoros folytatásán dolgozik. Khm...csak nem a régóta vágyott System Shock 3 van készülőben?