Valami azt súgja, most még inkább szívetekbe zárjátok a Ubisoftot. Ha más nem is, a World in Conflict és a Ground Control rajongói mindenképp. Történt ugyanis, hogy néhány hónapja az Activision-Vivendi összeolvadás lezárása után létrejött Activision Blizzard vezetősége rövid úton kukába dobott egy rakás ígéretes projektet és tehetséges, jobb sorsra érdemes fejlesztőcsapatot.

Indoklásra csak a napokban kerítettek sort, ami (nem a késés, maga a kifogás) sokakban felhördülést keltett.
Nem sokkal azután, hogy a 50 Cent: Blood on the Sand (THQ), a Chronickles of Riddick: Assault on Dark Athena (Atari) és a Ghostbusters (Atari) is megmenekült, a World in Conflict franchise-t és a malmői székhelyű Massive Entertainment-et (Ground Control, Ground Control 2: Operation Exodus, World in Conflict) is felvéshetjük a túlélők listájára. Az újdonsült partnerek kölcsönösen vállon veregették egymást, de arról egyelőre nem nyilatkoztak, miként képzelik el a közös jövőt.

Így ha ezer százalékosan nem is lehetünk biztosak abban, hogy kiadásra kerül a majdnem befejezett World in Conflict: Soviet Assault (PC-n kiegészítő, konzolon kibővített alapjáték), reménykedni most már szabad. Rajongóknak kötelező!
